مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-05سياسي

مهمترین مساله سیستان آب است


کارها و خدمات خوبی در این مدت در سیستان و بلوچستان انجام شده و استاندار این استان همت و تلاش بسیار خوبی داشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر کشور گفت: کارها و خدمات خوبی در این مدت در سیستان و بلوچستان انجام شده و استاندار این استان همت و تلاش بسیار خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد وحیدی امروز پنجشنبه 13 مهر در بدو ورود به فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم که در سیستان و بلوچستان باشیم و سفرمان را از سراوان شروع و بعد از مرز بازدید کردیم، در ادامه سفر به زاهدان رفتیم و پس از بازدید از طرح نهضت ملی مسکن و شرکت در چند جلسه به شهرستان زابل سفر کردیم.

وی ادامه داد: هدف از سفر به سیستان و بلوچستان بویژه سیستان بررسی مسائل این منطقه به صورت میدانی بود که با حضور استاندار این استان و فرمانداران منطقه انجام شد.

وزیر کشور گفت: در منطقه سیستان طرح هایی مصوب شده و در حال اجراست که باید همچنان پیگیری شود که مهمترین مساله آن آب است، علاوه بر آن موضوع اشتغال و ایجاد کسب و کار بویژه در بخش تجارت بسیار حائز اهمیت بوده که باید از طریق مراودات مرزی و بازارچه های مرزی پیگیری شود.

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات سفرهای قبلی تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی سوخت، فعال شدن بازارچه های مرزی، توسعه تجارت خرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مساله سیستان آب است

مهمترین مساله سیستان آب است