مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-04حوادث

شناسایی و انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مرکزی


فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و کشف 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار هادی رفیعی کیا   ظهر امروز در نشست خبری هفته ناجا با اصحاب رسانه  با اشاره به فرمایش امیرالمومنین ( ع) که می فرمایند: شهری که در آن امنیت نباشد بدترین شهر است ، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای اصلی بشر است و امروز ایران اسلامی  در اوج امنیت قرار دارد و ما این امنیت را مرهون مشارکت و پای کار بودن مردم هستیم.

  وی تصریح کرد: تقدیم 14 هزار شهید پلیس برای امنیت ایران سندی برای ارتقا امنیت این آب و خاک است که باید  سر تعظیم در برابر شهدا فرود آوریم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه آینده ای که پلیس ترسیم کرده است دلیلی بر قرار دادن لقب پرافتخار خدمتگزاری و پلیس خدمتگزاری برای پلیس است، ادامه داد: رویکرد ناجا، رویکرد پلیس محوری است، باید توجه داشته باشیم که خواستگاه مردم چیست.

 رفیعی کیا با بیان اینکه شعار پلیس، شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار است، افزود: تفکر پلیس این است که باید هر روز بهتر از دیروز باشد،  پلیس از معدود ارگان هایی است که هیچ گاه تعطیلی ندارد، در هیچ زمان و مکانی، در تمام ایران پلیس باید شبانه روز حضور  داشته باشد و این حضور هم باید هوشمندانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مرکزی

شناسایی و انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مرکزی