مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-19ورزشي

عملیات ساخت 3 استخر سرپوشیده کاشمر مربوط به بخش دولتی است


رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: عملیات ساخت 3 استخر سرپوشیده طی 15 سال گذشته در کاشمر مربوط به بخش دولتی است که همچنان نیمه تمام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، کاظم اسماعیل نژاد امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با اشاره به کسب عناوین مختلف ورزشی و درخشش ورزشکاران در رقابت های استانی و ملی اظهار کرد: در حوزه قهرمانی با کسب 216 مدال در بخش آقایان رشد 7.

6درصدی و کسب 210 مدال در بخش بانوان رشد 53.

2 درصدی داشتیم.

رییس ورزش و جوانان کاشمر با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه ورزشی شهرستان، ابراز داشت: در بزرگداشت این هفته علاوه بر اجرای 10 برنامه فرهنگی اجتماعی، 40 برنامه همگانی و قهرمانی، 2 دفتر هیأت ورزشی در رشته های باستانی و بسکتبال در مجموعه ورزشی تختی افتتاح و کلنگ احداث دومین چمن مصنوعی در روستای عشرت آباد به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 43 هیأت ورزشی در کاشمر، 25 هیأت به صورت فعال هستند، افزود: تاکنون خانه ورزش روستایی در سطح 25 روستا از مجموع 27 روستای شهرستان راه اندازی شده است.

اسماعیل نژاد با اشاره به نیمه تمام ماندن سه پروژه ورزشی زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان کاشمر بیان کرد: پروژه خانه جوان با 400 متر زیربنا که عملیات ساخت آن از سال 1395 آغاز شده با پیشرفت 60 درصدی نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 3 استخر سرپوشیده کاشمر مربوط به بخش دولتی است

عملیات ساخت 3 استخر سرپوشیده کاشمر مربوط به بخش دولتی است