مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-07دانش

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  با تصویب آیین نامه پذیرش دانشجوی دوره دکتری عمومی پزشکی از مقطع کارشناسی در هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، - آیین نامه جدید نحوه پذیرش دانشجوی دوره دکتری عمومی پزشکی از مقطع کارشناسی در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  با تصویب آیین نامه پذیرش دانشجوی دوره دکتری عمومی پزشکی از مقطع کارشناسی در هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، امکان شرکت تمام فارغ التحصیلان رشته های مختلف در مقطع کارشناسی در پذیرش دانشجوی پزشکی فراهم شد.

در این آیین نامه به این موضوع اشاره شده است که با توجه به گسترش بیش از پیش علم پزشکی و مسئولیت های سنگین و چند بعدی که بر دوش دانش آموختگان رشته پزشکی عمومی قرار گرفته است، تلاش های مختلفی برای بالا بردن کارآیی دانشجویان این رشته صورت می گیرد.

همچنین با توجه به تأثیر زیاد توانایی های یادگیری در ورودی های رشته پزشکی در تولید دانش آموختگان موفق در این رشته و با توجه به اینکه دانش آموختگان مقطع کارشناسی به نوعی یادگیرنده بالغ (adult learner) محسوب می شوند و بعد از فراغت از تحصیلی از مقطع کارشناسی با انگیزه خاص برای ورود به رشته پزشکی پزشکی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد