مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-01اقتصادي

اعلام زمان صید و تشویقی برای صیادان پُرکار مازندران


قاسم کریم زاده درباره اغاز فصل صید ماهی استخوانی در دریای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صید ماهی استخوانی از 25 مهر ماه امسال در دریای مازندران شروع می شود.

وی افزود: البته صیادانی که در طرح کمک به تکثیر طبیعی جهت حفظ بازسازی ذخایر آب دریای خزر کمک کرد با 5 روز تشویقی، از 20 مهر ماه تورهای خود را در دریای مازندران پهن می کنند.

مدیرکل شیلات مازندران بیان کرد: در منطقه میانکاله بهشهر هم باتوجه به منطقه حفاظت شده و هم اینکه فاقد رودخانه است، صیادان از 18 مهر ماه فصل صید ماهی استخوانی را آغاز می کنند.

کریم زاده تصریح کرد، پیش بینی ما بر این است اگر تمام مسائل ازجمله شرایط آب و هوایی و جریانات دریایی مهیا باشد در سبد جامعه صیادی 3هزار و 500 تن ماهی استخوانی صید داشته باشیم.

وی با اشاره به معرفی جامعه صیادی برای دریافت تسهیلات صیادی ازجمله خرید آلات و ادوات صیادی به مبلغ 2 میلیارد تومان، اظهار کرد: در بحث تامین سوخت هم برنامه ریزی شده تا بنزین به صورت یارانه ای در طول ماه به میزان 2هزار و 400 لیتر برای تعاونی پره قرار گیرد.

مدیرکل شیلات مازندران با اعلام اینکه فصل صید به مدت 6 ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، یادآور شد: 4هزار صیاد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان صید و تشویقی برای صیادان پُرکار مازندران

اعلام زمان صید و تشویقی برای صیادان پُرکار مازندران