مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 08:152023-09-24بين الملل

امیرعبداللهیان در دیدار با گوترش:طرح سلطان عمان روی میز است


وزیر خارجه در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه تبادل پیام ها با آمریکا ادامه دارد و طرح سلطان عمان روی میز است، گفت: اگر طرف های مقابل آماده باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز شنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در مقر این سازمان در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار، گوترش را در جریان روندها و پیشرفت های خوب حاصله در روابط ایران با همسایگان و برخی کشورهای عربی و اسلامی قرار داد.

وزیر امور خارجه با اشاره به تبادل زندانیان با آمریکا و آزادسازی دارایی های مسدود شده ایران در کره جنوبی، گفت: در خصوص برجام همواره با شما مشورت های خوبی داریم.

تبادل پیام ها با آمریکا ادامه دارد و طرح سلطان عمان هم همچنان روی میز است و اگر طرف های مقابل آماده باشند، ما برای بازگشت به برجام جدی هستیم تا در چارچوب ابتکار عمان همه طرف ها به تعهدات خود در برجام برگردند.

رئبس دستگاه دیپلماسی در خصوص همکاری ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اظهار داشت: هر زمان آژانس در چارچوب فنی عمل می کند، امور در مسیر درست پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در دیدار با گوترش:طرح سلطان عمان روی میز است

امیرعبداللهیان در دیدار با گوترش:طرح سلطان عمان روی میز است