مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:302023-09-28سياسي

بازرسی واحدهای نانوایی ایلام در قالب 10 اکیپ گشت


واحد های نانوایی استان از لحاظ کیفیت و کمیت پخت نان، رعایت ساعت کاری و موازین بهداشتی در قالب 10 اکیپ گشت مورد بازرسی قرار گرفتند.

- سعید طاهری رییس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام، شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای دستور و تاکید رییس کل محترم دادگستری استان و همچنین مصوبات شورای آرد و نان استان به ریاست استاندار محترم، به منظور صیانت از حقوق عامه و مطالبه به حق مردم پایش و بازرسی  واحدهای نانوایی شهر ایلام به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا امروز پنجشنبه مورخ 6 مهرماه 1402 با استفاده از توان و ظرفیت حداکثری بازرسی در قالب 10 اکیپ گشت در معیت مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان، بازرسین جهاد کشاورزی و بسیج اصناف، کلیه واحدها از لحاظ کیفیت و کمیت پخت نان، رعایت ساعت کاری، موازین بهداشتی و غیره مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفتند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام ادامه داد: در این راستا برای 20 واحد نانوایی به دلیل تخلف کم فروشی و عدم رعایت ساعت کاری اخطاریه صادر که پس از طی فرآیند قانونی پرونده نامبردگان برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع می شود .

وی یادآور شد: شایان ذکر است امر بازرسی و پایش نانوایی ها بطور مستمر و بی وقفه در طول ایام هفته از شنبه تا جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی واحدهای نانوایی ایلام در قالب 10 اکیپ گشت

بازرسی واحدهای نانوایی ایلام در قالب 10 اکیپ گشت