مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:012023-10-10اقتصادي

برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، سیدصولت مرتضوی به منظور کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه های صنعتی و معدنی به استان یزد سفر می کند.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع صنعتی معدنی سنگ آهن مرکزی ایران بافق، افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی اول، افتتاح پرعیارسازی چهار میلیون تُنی و کلنگ زنی کارخانه کنستانتره 1/2 میلیون تُنی نوظهور در آنومالی شمالی، از جمله برنامه های وزیر کار در شهرستان بافق است.

طبق برنامه ریزی انجام شده مرتضوی قرار است در ادامه سف خود به زیارت امام زاده عبدالله رفته و بعد از غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر بافق از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز بازدید کند.

افتتاح فاز 1 جاده بافق– بهاباد، بازدید از پیت چغارت و کارخانه های شرکت سنگ آهن مرکزی، کلنگ زنی مجموعه مسکن کارگری، افتتاح فاز نخست مجموعه آب درمانی و فاز یک مجموعه تفریحی مهارتی -حرکتی و کلنگ زنی فاز 2 این پروژه، از دیگر برنامه های وزیر کار در سفر به استان یزد است.

مرتضوی در این سفر دو روزه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و نشست اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد شرکت کرده و در مراسم قرعه کشی واگذاری زمین های طرح جوانی جمعیت نیز حضور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد

برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد