مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-16اقتصادي

بانوی کرمانی که با سرمایه یک انگشتر چند برابر انگشتان دست کارآفرینی کرد


من از هیچِ هیچ شروع کردم، از زیر خط! سال 69 هیچ پولی نداشتم، انگشترم را فروختم، مواد اولیه قطاب را خریدم و در خانه پختن این شیرینی سنتی را آغاز کردم.

- خبرگزاری فارس کرمان - تولید، رشد است، شکوفایی است، جامعه را به سمت سعادت می برد و راز جریان یک زندگی پر شور و نشاط در اجتماع است.

تولید تحرک است، استقلال است، رونق می بخشد و از وابستگی ها جدا می کند.

تولید قدرت است، کرامت است، عزت و سربلندی ست، خرد و کلانش فرقی نمی کند، مهم این است با هر چه در توان داری دل به دریا بزنی و خودت را درگیر کاری کنی که پیشرفت همه جانبه دارد، خدا را خشنود می کند و جامعه را به سمت رونق و پیشرفت می برد.

تولیدکنندگان هم نوعی مجاهدند که در این وضعیت اقتصادی تازیانه ها می خورند اما استوار ایستاده و پرچم عزت و کرامت کشور را بالا نگه داشته اند.

اختر افتخاری مهر یکی از آن تولیدکنندگان کهنه کاری است که از هیچ شروع کرد، او 33 سال پیش دستش خالی بود، اما می خواست کاری کند و با استفاده از هنرش روی پای خودش بایستد و در تولید کشور سهیم باشد.

 با پول یک انگشتر طلا تولیدکننده شدم او الگویی برای کسانی است که فکر می کنند کار کردن و کار راه انداختن سرمایه کلان می خواهد، افتخاری مهر در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: من از هیچِ هیچ شروع کردم، از زیر خط! سال 69 هیچ پولی نداشتم، انگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی کرمانی که با سرمایه یک انگشتر چند برابر انگشتان دست کارآفرینی کرد

بانوی کرمانی که با سرمایه یک انگشتر چند برابر انگشتان دست کارآفرینی کرد