مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:572023-10-16سياسي

شرکت های دانش بنیان تاثیر زیادی در مهارت افزایی فارغ التحصیلان دارند


 فرماندار سنندج، بیکاری فارغ التحصیلان را یکی از مهم ترین دغدغه های جامعه در استان کردستان ذکر کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان و مجموعه جهاددانشگاهی می توانند در مهارت افزایی فارغ التحصیلان تاثیرگذار باشند.

- ایسنا/کردستان  فرماندار سنندج، بیکاری فارغ التحصیلان را یکی از مهم ترین دغدغه های جامعه در استان کردستان ذکر کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان و مجموعه جهاددانشگاهی می توانند در مهارت افزایی فارغ التحصیلان تاثیرگذار باشند.

حسن عسکری، در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهادادنشگاهی استان کردستان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا با تاکید بر اینکه، شرکت های دانش بنیان درآینده در توسعه کشور نقش کلیدی دارند، اظهار کرد: به طور قطع حرکت هر جامعه ای به سمت توسعه شرکت های دانش بنیان، موفقیت های زیادی را در آینده به دنبال دارد.

وی افزود: در استان کردستان شرکت های دانش بنیان از رشد قابل توجهی برخوردار هستند و برگزاری چنین نمایشگاه هایی در معرفی این شرکت ها به نسل جوان و جامعه بسیار تاثیرکذار است و می تواند پل ارتباطی دانشگاهیان و جوانان با شرکت های دانش بنیان باشد.

فرماندار سنندج، بیکاری فارغ التحصیلان را یکی از مهم ترین دغدغه های جامعه در استان کردستان ذکر کرد و ادامه داد: شرکت های دانش بنیان و مجموعه جهاددا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان تاثیر زیادی در مهارت افزایی فارغ التحصیلان دارند

شرکت های دانش بنیان تاثیر زیادی در مهارت افزایی فارغ التحصیلان دارند