مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-02فرهنگي

تصاویری از نقش آفرینی فردوس کاویانی در قاب تلویزیون


فردوس کاویانی، هنرمند مطرح کشورمان که شامگاه یکشنبه، 9 مهر ماه در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت در این سال ها در مجموعه های تلویزیونی زیادی هنرنمایی کرد اما یکی از صادقانه ترین و شیرین ترین بازی هایش متعلق به «آقا کمال» سریال «همسران» است که از این کاراکتر .

- فردوس کاویانی، هنرمند مطرح کشورمان که شامگاه یکشنبه، 9 مهر ماه در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت در این سال ها در مجموعه های تلویزیونی زیادی هنرنمایی کرد اما یکی از صادقانه ترین و شیرین ترین بازی هایش متعلق به آقا کمال سریال همسران است که از این کاراکتر یک نوستالوژی ساخت که تا مدت ها از خاطره ها فراموش نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون سوم مهرماه سال 1320 در شهر کرمان به دنیا آمد.

او بازیگری را ابتدا با تئاتر از سال 1340 آغاز کرد و سپس در سال 1349 اولین فیلم سینمایی اش را بازی کرد.

اگرچه از فردوس کاویانی به عنوان بازیگر تئاتر یاد می شود و اولین حضورش در بازیگری با تئاتر رخ داد اما بیشتر به واسطه حضورش در سریال خاطره انگیز همسران بیژن بیرنگ در نقش آقا کمال بود که شناخته شد.

فردوس کاویانی در همسران مجموعه همسران ساخته بیژن بیرنگ و مسعود رسام در سال 1373 از شبکه دو سیما پخش می شد و فردوس کاویانی به همراه مهرانه مهین ترابی، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از نقش آفرینی فردوس کاویانی در قاب تلویزیون

تصاویری از نقش آفرینی فردوس کاویانی در قاب تلویزیون