مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-18اقتصادي

پیشرفت های هوش مصنوعی با کنترل و نظارت همراه باشد


دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهرکرد گفت: در صورتی که سیستم های هوش مصنوعی به دیتاهای بسیار دسترسی داشته باشند می توانند به خوبی کار کنند و اگر کنترل و نظارتی بر آن ها انجام نشود و این داده ها در اختیار افراد یا سیستم های دیگر قرار گیرد محرمانگی .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهرکرد گفت: در صورتی که سیستم های هوش مصنوعی به دیتاهای بسیار دسترسی داشته باشند می توانند به خوبی کار کنند و اگر کنترل و نظارتی بر آن ها انجام نشود و این داده ها در اختیار افراد یا سیستم های دیگر قرار گیرد محرمانگی آنها نقض و چالش هایی را ایجاد می کند.

محمد احسان بصیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در 23 سال اخیر شاهد رشد چشمگیر در حوزه هوش مصنوعی بوده ایم، اظهار کرد: هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه ها توانسته خود را به توانایی انسان برساند، از طرفی باتوجه به اینکه رفتار هوش مصنوعی شبیه به انسان است به دنبال ساخت سیستم هایی هستیم که هوشمندانه رفتار و بسیاری از مشکلات انسان ها را برطرف کنند.

وی افزود: از مزایای هوش مصنوعی می توان به پردازش متن و کاربردهای پزشکی اشاره کرد که در بسیاری از حوزه ها دقت بسیار خوب نزدیک به انسان یا بهتر از انسان دارند، به طوری که کارهایی که در گذشته و با دقت پایین انجام می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های هوش مصنوعی با کنترل و نظارت همراه باشد

پیشرفت های هوش مصنوعی با کنترل و نظارت همراه باشد