مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-06ورزشي

امام جمعه پارس آباد: بودجه لازم برای تکمیل طرح های ورزشی اختصاص یابد


اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد مورد بی مهری مسؤولان استانی قرار گرفته و انتظار می رود بودجه لازم برای تکمیل پروژه های ورزشی این شهرستان اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز این هفته که در مصلا ی امام خمینی (ره ) برگزارشد، ضمن تبریک هفته ناجا و دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد مورد بی مهری مسؤولان استانی است و از استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان می خواهیم در شهرستان پارس آباد حضور میدانی داشته باشند و مشکل جوانان این شهرستان را حل کنند.

وی افزود: شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهرستان استان بوده و از همین رو انتظار می رود که بودجه لازم را برای اتمام پروژه های نیمه کاره اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد اختصاص داده شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به رعایت تقوا در خانواده پرداخت و ادامه داد: یکی از کارهای که موجب سرد شدن کانون خانواده و از بین رفتن مهر و محبت در خانواده بوده؛ دخالت بی جای اطرافیان در زندگی مشترک دو زوج جوان است.

باقری بنابی گفت: حفظ احترام کامل برای والدین و بزرگان باید در خانواده رعایت شود که حرمت نگه داشتن والدین از رعایت تقوا الهی در خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: بودجه لازم برای تکمیل طرح های ورزشی اختصاص یابد

امام جمعه پارس آباد: بودجه لازم برای تکمیل طرح های ورزشی اختصاص یابد