مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-16سياسي

سلامت اداری سرلوحه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در دولت سیزدهم سلامت اداری و حفظ حقوق شهروندان در عرصه های مختلف موضوعی است که سرلوحه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل قرار داشته است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در دولت سیزدهم سلامت اداری و حفظ حقوق شهروندان در عرصه های مختلف موضوعی است که سرلوحه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل قرار داشته است.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل حسین قدیمی با بیان اینکه نقشه راه مشخص شده است، تاکید کرد: مهمترین گام در این زمینه آموزش همکاران و آگاه سازی بیشتر آنان به حقوق خویش و تقویت نظارت در سطح شرکت و روان سازی فرآیندها و در نهایت سیستمی کردن و ارائه کامل خدمات غیر حضوری می باشد.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید با اقدامات پیشگیرانه در حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی جلوی هرگونه فساد را در این زمینه بگیریم و بایستی تک تک همکاران در خصوص شناسایی گلوگاههای فساد و ارائه راهکارهای پیشگیری با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

وی ادامه داد: حفط جان و ایمنی پرسنل شرکت، حفظ و نگهداری صحیح از اموال دولتی، خدمت رسانی به مشترکان و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آن ها از برنامه ها و اهداف اصلی این شرکت در راستای سلامت اداری و صیانت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت اداری سرلوحه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

سلامت اداری سرلوحه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل