مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-27سياسي

راز عاقبت بخیری همه پسران حاج شریف


در هفته دفاع مقدس پای خاطرات خانواده هایی نشستیم که نه یک شهید که هر کدام چند فرزندشان را تقدیم این آب و خاک کردند و بدون تعارف پرسیدیم بچه هایتان را چطور بزرگ کردید؟رمز و راز عاقبت بخیری بچه هایتان چیست؟ این بار خاطرات زندگی پدران شهدا را شخم زدیم تا برسیم به اصل ماجرا.

- گروه زندگی؛ عطیه اکبری: قدرت های دنیا با همه یال و کوپال و تجهیزات شان، هشت سال تمام پشت سر صدام ایستادند اما دست آخرحریف شیرمردان ایران زمین نشدند، حریف جوانانی که تازه پشت لبشان سبز شده بود.

جوانانی که خیلی هاشان حتی یک اسلحه را از نزدیک لمس هم نکرده بودند اما مثل رزمنده های کهنه کار آه از نهاد بعثی ها در آوردند و اینطور شد که ما در دفاع مقدس، 213 هزار و 555 شهید تقدیم نظام و انقلاب کردیم و یک وجب از خاک وطن را هم از کف ندادیم.

حالا بعد از 44 سال ما ماندیم و این عددها.

ما مانده ایم و خاطراتی که نباید در ظاهرشان متوقف ماند و فراموش شان کرد.

باید مرور کرد زندگی شهدا را و پیدا کرد رمز و راز عاقبت بخیری 213 هزار جوان شیرپاک خورده را که هر کدام خار چشم دشمن شدند.

به همین بهانه در هفته دفاع مقدس پای خاطرات خانواده هایی نشستیم که نه یک شهید که هر کدام چند فرزند تقدیم این آب و خاک کردند و بدون تعارف پرسیدیم این بچه ها را چطور بزرگ کردید؟ از پیرمردهای مو سپید کرده پرسیدیم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز عاقبت بخیری همه پسران حاج شریف

راز عاقبت بخیری همه پسران حاج شریف