مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-21ورزشي

امیدواریم آمار غرق شدگی در سواحل خوزستان به صفر نزدیک شود


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، گفت: امیدواریم با تجهیز شش نقطه پرخطر سواحل خوزستان، آمار غرق شدگی در این مناطق به صفر نزدیک شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، گفت: امیدواریم با تجهیز شش نقطه پرخطر سواحل خوزستان، آمار غرق شدگی در این مناطق به صفر نزدیک شود.

  حمید بنی تمیم امروز 29 مهرماه در مجمع انتخاب رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: گرفتن رأی حداکثری مطمئنا مسئولیت آقای جشان زاده را که برای چهار سال به عنوان رییس هیات نجات غریق خوزستان انتخاب شد، سنگین تر می کند و البته این رای حداکثری نشان می دهد که آقای جشان زاده مانند دوران سرپرستی اش هم برنامه دارد و هم علاقه مند به کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به استفاده از تمام ظرفیت ها در نجات غریق و غواصی خوزستان و تلاش برای احقاق حق ناجیان غریق که به اعتقاد من جای کار دارد، تأکید داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، بیان کرد: اگر هیات های شنا و نجات غریق خوزستان پای کار نیایند آمار غرق شدگی در سواحل و اماکن آبی کاهش پیدا نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم آمار غرق شدگی در سواحل خوزستان به صفر نزدیک شود

امیدواریم آمار غرق شدگی در سواحل خوزستان به صفر نزدیک شود