مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-19سياسي

لزوم توسعه اصلاح نژاد گاومیش در گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، توسعه اصلاح نژاد گاومیش در گیلان را از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان دانست و گفت: باید از تجربه کشورهای موفق استفاده کنیم و به سمت گاومیش داری صنعتی و نیمه صنعتی برویم.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، توسعه اصلاح نژاد گاومیش در گیلان را از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان دانست و گفت: باید از تجربه کشورهای موفق استفاده کنیم و به سمت گاومیش داری صنعتی و نیمه صنعتی برویم.

صالح محمدی 27 مهرماه در همایش توسعه گاومیش داری که در رضوانشهر برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را توسعه اصلاح نژاد گاومیش، شناساندن فرآورده های جانبی شیر گاومیش، حفظ ذخایر ژنتیکی گاومیش بومی و ترویج شیوه های نوین گاومیش داری دانست و اظهار کرد: توسعه اصلاح نژاد گاومیش در گیلان از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان است.

وی با اشاره به گوشت با ارزش گاومیش، افزود: این گوشت دارای پروتیین خوب و با کیفیت بوده و کلسترول پایین و مواد معدنی و املاح موجود در شیر آن موجب بازارپسندی محصولات تولیدی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: ارقام محلی از لحاظ بهره وری، سودآوری کمتری دارد و 90 درصد صنعت گاومیش داری در کشور ما به صورت سنتی بوده و در این زمینه باید از تجربه کشورهای موفق استفاده کنیم و به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه اصلاح نژاد گاومیش در گیلان

لزوم توسعه اصلاح نژاد گاومیش در گیلان