مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-21بين الملل

اگر ایران اسلامی اراده کند، ارتش میلیونی مقاومت بر سر رژیم صهیونیستی خراب می شود


بایدن اعلام کرده در کنار اسراییل ایستاده است اگر ایران اسلامی اراده کند، میلیون ها تن از ارتش مقاومت در محورهای مختلف از 17 کشور از جمله ایران، - ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: بایدن اعلام کرده در کنار اسراییل ایستاده است اگر ایران اسلامی اراده کند، میلیون ها تن از ارتش مقاومت در محورهای مختلف از 17 کشور از جمله ایران، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان مثل صاعقه بر سر آن ها خراب خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در اجتماع داوطلبانه امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان در محکومیت حمله به امدادگران و غیر نظامیان مظلوم فلسطین که امروز (29 مهرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر غزه اظهار کرد: امروز هر آزاده ای در دنیا از درون در حال آتش گرفتن است.

در حالی که جامعه بین المللی که داعیه حمایت از بشر دارد، تمام امکانات فراهم شده در سازمان ملل متحد مانند حمایت از حقوق بشر و مانند این ها برای تامین منافعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سال های گذشته شوروی برای اینکه اولین سفینه را به فضا بفرستد، یک حیوان را فضا فرستاد و چون تجربه اول شان بود، 25 حیوان از بین رفت.

این اتفاق شش ماه به خوراک تبلیغاتی رسانه های غربی تبدیل شد و شوروی را رسوا کردند که یک حیوان بیگناه را کشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ایران اسلامی اراده کند، ارتش میلیونی مقاومت بر سر رژیم صهیونیستی خراب می شود

اگر ایران اسلامی اراده کند، ارتش میلیونی مقاومت بر سر رژیم صهیونیستی خراب می شود