مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-12حوادث

5 بلایای طبیعی سابقه دار در کرمانشاه کدامند؟


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: از میان بیش از 50 مخاطره طبیعی در کشور امکان وقوع 14 رخداد آن در استان کرمانشاه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به مناسبت 20 مهر؛ روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی، اظهار کرد: از میان بیش از 50 مخاطره طبیعی در کشور امکان وقوع 14 رخداد آن در استان کرمانشاه وجود دارد که تعدادی از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی، فرونشست و خشکسالی در استان کرمانشاه ساری و جاری و مسبوق به سابقه است.

  وی در تشریح آمادگی استان در کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: بعد از زلزله سرپل ذهاب در سال 96 و با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر گسل های فعال قرار دارد؛ دستگاه های مرتبط در امر ساخت و ساز مجموعه اقدامات مناسبی را با رعایت آیین نامه و قوانین انجام داده و بخش قابل توجهی براساس همین قوانین ساخته می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر کیفیت ساخت نسبت به سال های قبل از 96، ارتقا یافته اما کافی نیست گاها مالکین در ساخت و سازها ممکن است کیفیت را رعایت نکنند که نظام مهندسی در این راستا باید پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بلایای طبیعی سابقه دار در کرمانشاه کدامند؟

5 بلایای طبیعی سابقه دار در کرمانشاه کدامند؟