مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-10ورزشي

چندین پروژه ورزشی هفته تربیت بدنی در کردستان افتتاح می شود


سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح چندین پروژه ورزشی و ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی کم برخوردار در سطح شهر و روستاهای استان همزمان با هفته تربیت بندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد خاکی صبح امروز در سومین جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان اظهار کرد: 26 مهر لغایت دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده و در طول این ایام برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش موثر ورزش در سلامت جامعه این هفته باید در تمام استان نمود داشته باشد و برنامه های تدوین شده هرچه باشکوه تر و با شرکت جمع زیادی از مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار شود.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به اجرای ورزش صبحگاهی در سطح شهر در روز نخست از هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: به صدا درآوردن زنگ ورزش در سطح مدارس استان، برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت در زمینه تولیدات حوزه ورزش، دیدار با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه و مسئولین استان، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از ورزشکاران ملی، قهرمانان کردستانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در این ایام برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندین پروژه ورزشی هفته تربیت بدنی در کردستان افتتاح می شود

چندین پروژه ورزشی هفته تربیت بدنی در کردستان افتتاح می شود