مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-13سياسي

فریاد قمی ها بر سر متجاوزان صهیونیستی به آسمان رفت


مردم شهر مقدس قم برای حمایت از فلسطینی ها بعد از تجمع و اقامه نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی و با اعلام انزجار خود نسبت به صهیونیست ها بر همراهی کشورهای اسلامی با مسلمانان فلسطین تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اقشار مختلف مردم قم با همراهی پرشور طلاب، روحانیون و علما در مصلای قدس گردهم آمدند و نماز جمعه امروز را به امامت آیت الله سید محمد سعیدی اقامه کردند.

آیت الله سعیدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره شکست سنگین رژیم صهیونیستی از جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و در سال های آینده از جغرافیای جهان خذف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نائب رییس مجلس شورای اسلامی و سردار حسین تناور فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) نیز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه امروز بودند که با محوریت قدرت جبهه مقاومت و لزوم آزادسازی قدس شریف با همراهی مسلمانان جهان سخنرانی کردند.

مردم قم بعد از نماز جمعه از مصلای قدس به سمت خیابان شهدا و چهارراه شهدا حرکت کرده و با فریاد شعارهای ضدصهیونیستی، انزجار خود را نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد قمی ها بر سر متجاوزان صهیونیستی به آسمان رفت

فریاد قمی ها بر سر متجاوزان صهیونیستی به آسمان رفت