مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-11سياسي

حمایت 31 میلیارد ریالی امداد خراسان جنوبی از مادران باردار و شیرده


معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال بیش از 31 میلیاردریال به حساب مادران باردار و شیرده مبتلا به سوء تغذیه واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح تغذیه مادران باردار و شیرده مددجو و نیازمند استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی اجرا می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اداره کل خراسان جنوبی با بیان این که این طرح با حمایت وزارت بهداشت و همکاری معاونت بهداشتی درمانی استان اجرایی شده است افزود: در حال حاضرهزار و 793 نفر از زنان باردار و شیرده و مبتلا به سوء تغذیه، شناسایی شده اند که به این افراد سبدهای غذایی به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

حسینی درباره نحوه اجرای این طرح و شناسایی افراد نیازمند نیز گفت: زنان باردار تحت حمایت و اقشار آسیب پذیری که دچار عارضه کم خونی و کم وزنی هستند توسط مراکز بهداشتی، درمانی شهری و روستایی و همچنین خانه های بهداشت شناسایی و برای تعیین سطح نیازمندی و سایر اقدامات بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 31 میلیارد ریالی امداد خراسان جنوبی از مادران باردار و شیرده

حمایت 31 میلیارد ریالی امداد خراسان جنوبی از مادران باردار و شیرده