مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-19اقتصادي

تکمیل مطالعات علاج بخشی خلیج گرگان تا سفر دوم رییس جمهور


وزیر کشور با بیان اینکه باید مطالعات پروژه علاج بخشی خلیج گرگان تا سفر دوم رییس جمهور تکمیل شود، گفت: دستگاه های متولی برای سفر دوم پیگیر مصوبات جدید باشند.

- ایسنا/گلستان وزیر کشور با بیان اینکه باید مطالعات پروژه علاج بخشی خلیج گرگان تا سفر دوم رییس جمهور تکمیل شود، گفت: دستگاه های متولی برای سفر دوم پیگیر مصوبات جدید باشند.

احمد وحیدی صبح امروز پنج شنبه 27 مهرماه 1401 که برای بهره برداری و بازدید از چندین پروژه اقتصادی و عمرانی به استان گلستان سفر کرده است، در جلسه کارگروه احیا و علاج بخشی خلیج گرگان که در بندرترکمن برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه های ذیربط با عملیات احیا و علاج بخشی خلیج گرگان باید تاکنون مطالعات خود را تکمیل کرده باشند.

وی با تاکید بر اینکه مطالعه زیست محیطی عملیات پمپاژ آب دریای خزر به خلیج گرگان باید تاکنون انجام می شد، ادامه داد: دستگاه های متولی باید در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان به دنبال مصوبات جدید باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط خلیج گرگان به شکلی است که می توان به دقت مطالعات را انجام داد، در خصوص طرح طبیعت گردی آشوراده گفت: باید مشخص گردد تا چرا این پروژه تضمین مصوبه شورای اقتصاد می خواهد تا اقدامات با دریافت این مصوبه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مطالعات علاج بخشی خلیج گرگان تا سفر دوم رییس جمهور

تکمیل مطالعات علاج بخشی خلیج گرگان تا سفر دوم رییس جمهور