مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-28ورزشي

شمشیربازی با برادران فتوحی به برنز رسید/قضاوت داور یزدی در سکوت اطلاع رسانی


تیم ملی ششمیربازی سابر ایران در حالی با حضور بازیکن و مربی یزدی خود به مدال برنز رقابت های آسیایی هانگژو دست پیدا کرد که تنها داور یزدی این رشته ورزشی نیز در سکوت مطلق رسانه ای سایر دیدارها را داوری کرد.

- ایسنا/یزد تیم ملی ششمیربازی سابر ایران در حالی با حضور بازیکن و مربی یزدی خود به مدال برنز رقابت های آسیایی هانگژو دست پیدا کرد که تنها داور یزدی این رشته ورزشی نیز در سکوت مطلق رسانه ای سایر دیدارها را داوری کرد.

در پنجمین روز از بازی های آسیایی هانگژو، رقابت تیمی شمشیربازی سابر مردان صبح امروز (پنجشنبه ششم مهرماه) برگزار و تیم ایران با هدایت مسعود فتوحی مربی یزدی تیم ملی سابر مردان به مدال برنز رسید.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها و در مصاف با تیم کشور میزبان و با تصمیم کادر فنی تیم، محمد فتوحی ملی پوش یزدی، جایگزین فرزاد باهر شد.

محمد فتوحی توانست چهار امتیاز برای تیم ایران کسب کند، اما پنج امتیاز نیز از دست داد.

همچنین در این رقابت ها نیما فتحی تنها داور یزدی دعوت شده از سوی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا برای رقابت در بازی های آسیایی هانگژو در سکوت و عدم اطلاع رسانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در مرحله فینال این دوره از رقابت ها به داوری پرداخت، که عدم اطلاع رسانی این خبر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشیربازی با برادران فتوحی به برنز رسید/قضاوت داور یزدی در سکوت اطلاع رسانی

شمشیربازی با برادران فتوحی به برنز رسید/قضاوت داور یزدی در سکوت اطلاع رسانی