مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-17فناوري

صداوسیما به پلتفرم ها قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی را می دهد


ساترا همزمان با آغاز مسابقات پاراآسیایی 2022 هانگژو نسبت به اعطای قاب اختصاصی (iframe) پخش زنده شبکه های ورزش و سه سیما برای سکوهای دارای مجوز از این سازمان اقدام می کند.

- ساترا همزمان با آغاز مسابقات پاراآسیایی 2022 هانگژو نسبت به اعطای قاب اختصاصی (iframe) پخش زنده شبکه های ورزش و سه سیما برای سکوهای دارای مجوز از این سازمان اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، با توجه به خریداری حق پخش مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو توسط سازمان صداوسیما و موافقت رییس صداوسیما برای برخوداری سکوهای دارای مجوز از ساترا برای استفاده از قاب اختصاصی شبکه های تلویزیونی و رسانه های دارای مجوز از ساترا از امروز 25 مهر ماه می توانند برای دریافت قاب اختصاصی پخش زنده مسابقات از شبکه های سه و ورزش سیما درخواست خود را ثبت کنند و ظرف کمتر از 24 ساعت از این امکان بهره مند شوند.

با توجه به تاکید قانون اساسی و ماده واحده تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، پخش زنده در انحصار سازمان صداوسیماست.

بر همین اساس ساترا با هدف حمایت از سکوهای دارای مجوز از ساترا و فراهم کردن امکان پیگیری مسابقات پارا آسیایی 2022 هانگژو توسط کاربران سکوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما به پلتفرم ها قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی را می دهد

صداوسیما به پلتفرم ها قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی را می دهد