مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-15سياسي

شب های گردشگری در خانه های بوم گردی کرمانشاه برگزار می شود  


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه شب های گردشگری در خانه های بوم گردی به منظور رونق گردشگری در استان با همکاری رسانه ها خبر داد.

- شب های گردشگری" در خانه های بوم گردی کرمانشاه برگزار می شود   ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه شب های گردشگری در خانه های بوم گردی به منظور رونق گردشگری در استان با همکاری رسانه ها خبر داد.

  وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای توسعه و رشد گردشگری استان، اظهار کرد: یکی از راه های تحقق این مسئله توجه به موضوع تبلیغات گردشگری است که به این منظور می خواهیم متنوع ترین تبلیغات را داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا، به جای اینکه عمده تمرکز خود را روی چاپ بروشور و کتابچه قرار دهیم، روی تولید محتوا، فعالیت در فضای مجازی و برگزاری رویدادها تاکید داریم.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: یکی از این برنامه ها، برگزای شب های گردشگری در خانه های بوم گردی است که به صورت هفتگی یا ماهیانه در یکی از اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه اقامتگاه بوم گردی میزبان تلاش می کند تا داشته های فرهنگی منطقه خود شامل آیین و رسوم، بازیهای بومی محلی و قصه های کهن که هنوز زنده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های گردشگری در خانه های بوم گردی کرمانشاه برگزار می شود  

شب های گردشگری در خانه های بوم گردی کرمانشاه برگزار می شود