مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:352023-09-27سياسي

افتتاح پروژه خط ریخته گری پیوسته مفتول مس 8 میلی متری در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان


پروژه خط ریخته گری پیوسته مفتول مس 8 میلی متری در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مجری توسعه و بازسازی پالایشگاه و ریخته گری های مجتمع در حاشیه افتتاح این خط تولیدی، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: خوشحالیم در سالی که ازسوی رهبر معظم انقلاب به نام مهار تورم، رشد تولید نام گذاری شده، پروژه طراحی، تأمین، ساخت، نصب، تست و راه اندازی خط ریخته گری پیوسته مفتول مس 8 میلی متری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح می شود.

  مهندس مصطفی عسکری پور افزود: این خط به ظرفیت 130 هزار تن در سال، مربوط به امور پالایشگاه و ریخته گری های مجتمع مس سرچشمه، با استاندارد ASTM B49 با ارزش ریالی 7 هزار و 492 میلیارد ریال و ارزش ارزی 13میلیون و 347 هزار یورو است.

  وی ادامه داد: این خط با افزایش تولید به میزان 130 هزار تن مفتول مس 8 میلی متری به عنوان اولین حلقه تولید صنعت مس در زمینه صنایع پایین دستی، با توجه به تکنولوژی روز دنیا و با اتکا به توان و تخصص داخلی و صرف هزینه های عملیاتی کمتر و بهره وری بیشتر، سهمی مهم در رشد تولید دارد.

  مجری توسعه و بازسازی پالایشگاه و ریخته گری های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تصریح کرد: با توجه به اهتمام تمامی ارکان پروژه و با تأکید مدیریت ارشد شرکت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه خط ریخته گری پیوسته مفتول مس 8 میلی متری در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

افتتاح پروژه خط ریخته گری پیوسته مفتول مس 8 میلی متری در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان