مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-17سياسي

برگزیدگان جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی اعلام شدند


اختتامیه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت «جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، امروز اختتامیه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی برگزار شد.

برگزیدگان این دوره که در 8 گروه مورد ارزیابی قرار گرفته است، بدین شرح است: کتاب سرباز قاسم سلیمانی به قلم مصطفی رحیمی اثر برگزیده گروه زندگینامه و کتاب خون شریک به قلم مریم علی بخشی رتبه دوم این گروه را از آن خود کردند.

همچنین کتاب دیده بان صبح، نگران عصر نوشته محمد محمودی نورآبادی، شایسته تقدیر شده و داوران پژوهشگران کتاب سرباز روز نهم را که زندگینامه شهید صدرزاده است، شایسته تجلیل شناختند.

در گروه پژوهش کتابی عنوان اثر برگزیده را از آن خود نکرد، اما کتاب مانایی داعش به قلم قادر آشنا رتبه دوم و کتاب جستاری بر نظم معرفتی و عملی شهید سلیمانی به قلم سیامک باقری، شایسته تقدیر شدند.

در بخش زندگینامه گروه داستان و رمان، کتاب خنده های رفیق به قلم زهره علی عسکری رتبه دوم، در بخش خاطره گروه داستان و رمان، کتاب شبح به قلم محمد نصرت، عنوان اثر برگزیده و کتاب دل آشوب به قلم زنده یاد محمدسرور رجایی نیز رتبه دوم را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی اعلام شدند

برگزیدگان جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی اعلام شدند