مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 18:002023-09-29اجتماعي

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور/ جاده چالوس یک طرفه شد


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام یک طرفه شدن جاده چالوس، از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در تمامی محورهای بازگشت از شمال کشور خبرداد.

- سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور در عصر امروز گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه و حدفاصل آدران تا آتشگاه و محدوده های پورکان و کندور هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده های کلرد ، بایجان ، آب اسک و مبارک آباد نیز پرحجم گزارش شده است، گفت: وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه مسیر در محدوده گیلاوند وجود دارد.

البته در دیگر نقاط محور فیروزکوه تردد به شکل روان در حال انجام است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ترافیک در آزادراه رشت - قزوین در محدوده های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار را نیز پرحجم اما روان توصیف کرد و گفت: در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور/ جاده چالوس یک طرفه شد

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور/ جاده چالوس یک طرفه شد