مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:212023-10-06حوادث

تقدیر از تلاش نیروهای امدادی و کمک رسان به سیل زدگان اردبیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی خدمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از عادی شدن شرایط آب و هوایی و بارش ها در شمال استان خبر داد و گفت: از صبح امروز با روند کاهشی بارش ها شرایط نسبتاً مناسبی در شمال استان برقرار و مورد خاصی از جاری شدن سیل گزارش نشده است.

وی با اشاره به بارش های  دیروز و چند روز گذشته در استان افزود: جاری شدن سیلاب مناطق مختلف استان از جمله شهرستان های مشکین شهر، بیله سوار، پارس آباد و بخش موران و 20 شهر و روستای دیگر را تحت تاثیر قرار داد و به برخی از پل ها و منازل مسکونی خسارت وارد کرد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره  به آمادگی کامل تیم های هلال احمر و گروه های جهادی گفت: هماهنگی و همکاری مدیران بحران شهرستان ها با تیم های امدادرسان، هلال احمر و گروه های جهادی در جهت کمک و امدادرسانی به آسیب دیده های سیل قابل تقدیر بود.

خدمتی با اشاره به تخریب یک واحد منزل مسکونی در شهرستان پارس آباد از اهدای چادر و تجهیزات برای اسکان به خانواده پارس آبادی خبر داد و در خصوص پل منطقه انجیرلو گفت: طی بررسی و بازدید که به همراه عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از این پل انجام شد، استقامت پل مورد تایید کارشناسان این اداره قرار گرفت و جای نگرانی برای رفت وآمد از روی این پل برای هم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از تلاش نیروهای امدادی و کمک رسان به سیل زدگان اردبیلی

تقدیر از تلاش نیروهای امدادی و کمک رسان به سیل زدگان اردبیلی