مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-23اقتصادي

چند و چون برپایی نمایشگاه پاییزه امسال یزد


نمایشگاه پاییزه امسال یزد برخلاف سالهای گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار نشد و همین باعث شد تا به دلیل برخی کاستی ها و مشکلات با گلایه برخی شهروندان مواجه شود.

- ایسنا/یزد نمایشگاه پاییزه امسال یزد برخلاف سالهای گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار نشد و همین باعث شد تا به دلیل برخی کاستی ها و مشکلات با گلایه برخی شهروندان مواجه شود.

نمایشگاه پاییزه یزد امسال نیز در آستانه فصل بازگشایی مدارس با عرضه نوشت افزار، کیف، کفش، مواد غذایی و پوشاک و سایر مایحتاج مردم با قیمتهای ارزانتر از سطح بازار برپا شد.

عمده تفاوت این نمایشگاه با سالهای قبل محل برگزاری آن یعنی باغ جهانی دولت به جای نمایشگاه بین المللی یزد بود که البته برخی مشکلات را نیز برای شهروندان به همراه داشت.

این نمایشگاه در مساحت چهار هزار مترمربع و در قالب حدود 200 غرفه از 27 شهریورماه آغاز بکار کرده و تا سوم مهرماه نیز پذیرای شهرندان است.

نمایشگاه پاییزه امسال نیز از تنوع و کیفیت کالایی و تخفیفات خوبی برخوردار است و این شاخص ها از سوی کارگروه تنظیم بازار شهرستان و استان به صورت مستمر رصد می شود لذا نمایشگاه امسال هم با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند و چون برپایی نمایشگاه پاییزه امسال یزد

چند و چون برپایی نمایشگاه پاییزه امسال یزد