مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-18سياسي

بررسی واگذاری سهام پالایشگاه نفت شازند در جلسه کمیسیون شورایعالی هماهنگی اقتصادی


جلسه کمیسیون شورایعالی هماهنگی اقتصادی با موضوع «بررسی درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی» و «بررسی درخواست واگذاری سهام پالایشگاه نفت امام خمینی شازند به بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، یکصد و پنجاه و سومین جلسه کمیسیون شورایعالی هماهنگی اقتصادی با موضوع بررسی درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی و بررسی درخواست واگذاری سهام پالایشگاه نفت امام خمینی شازند به بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل دفتر حسابرسی مالیات سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه اکثر شرکت های فنی مهندسی که در سال های 1397، 1400 و 1401 مکلف به بازگرداندن 10 درصد درآمد ارزی بوده اند، این تکلیف را انجام نداده اند، افزود: ایراد قانونی در شیوه معافیت از مالیات با توجه به فرآیند بازگرداندن تعهد ارزی وجود دارد.

شاهین مستوفی گفت: راهکار پیشنهادی سازمان مالیاتی به این صورت است که عملکرد شرکت های صادر کننده خدمات فنی مهندسی مورد تایید سازمان برنامه و بودجه که متعهد به برگشت ارز، در سال های 1397، 1400 و 1401 بودند بر اساس صورت وضعیت آن 3 سال و تایید کارفرما، محاسبه و بر اساس آن 10 درصد رفع تعهد ارزی با مهلت 3 ماهه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی واگذاری سهام پالایشگاه نفت شازند در جلسه کمیسیون شورایعالی هماهنگی اقتصادی

بررسی واگذاری سهام پالایشگاه نفت شازند در جلسه کمیسیون شورایعالی هماهنگی اقتصادی