مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:512023-10-13سياسي

ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آشکارتر از هر زمان دیگری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد شهرستان قرچک در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی حماس اسلامی اظهارد کرد: امروز جبهه مقاومت در اوج اقتدار و اتحاد قرار دارد؛ حرکت امروز در مقابله با رژیم غاصب و کودک کوش صهیونیستی یک حرکت مجاهدانه و بی نظیر بود که قطعا زمینه افول و نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به افول دشمن و رژیم غاصب گفت: امروز ضعف قدرت اطلاعاتی و ضعف نظامی اسراییل بیش از هر زمان دیگری مشاهده می شود، امروز دولت این رژیم خودخوانده در اوج خاری و خفت به سر می برد.

فرمانده سپاه قرچک با اشاره به اهمیت اتحاد بین کشورهای اسلامی افزود: امروز کشور های اسلامی بیش از هر زمان دیگر در اوج وحدت به سر می برند و از همه مهمتر در مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین موضع واحد دارند.

سرهنگ سلطانی با اشاره به بیانات اخیر رهبری معظم انقلاب بیان کرد: رهبری عظیم شأن انقلاب در حضور و سخنرانی مقتدرانه شان در دانشگاه افسری امام علی(ع) نهضت فلسطین را قوی تر و سرزنده تر از هر زمان دیگری قلمداد کردند و اسراییل را ضعیف تر از هر زمان دیگری دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آشکارتر از هر زمان دیگری است

ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آشکارتر از هر زمان دیگری است