مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-14اقتصادي

اختصاص 100 دستگاه تراکتور باغی به کشاورزان ایثارگر گیلان


رییس مؤسسه طنین ایثارگران کشور از اختصاص 100 دستگاه تراکتور باغی به کشاورزان ایثارگر استان گیلان و به قیمت کارخانه خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس مؤسسه طنین ایثارگران کشور از اختصاص 100 دستگاه تراکتور باغی به کشاورزان ایثارگر استان گیلان و به قیمت کارخانه خبر داد.

اسماعیل بیگ محمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تفاهم نامه بین موسسه طنین ایثارگران کشور و تراکتورسازی تبریز به جهت واگذاری ویژه تراکتور به کشاورزان ایثارگر توسط موسسه طنین ایثارگران کشور آغاز شده است اظهار کرد: در این راستا 100 دستگاه تراکتور باغی به ایثارگران استان گیلان اختصاص یافته است که توسط موسسه معرفی و به قیمت کارخانه واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور 500 دستگاه تراکتور باغی به قیمت کارخانه و در نوبت اول و با هماهنگی موسسه طنین ایثارگران کشور به کشاورزان ایثارگر واگذار خواهد شد افزود: این اقدام در دو بخش صورت خواهد گرفت و در بخش اول 500 دستگاه تراکتور باغی که شامل چهار مدل است واگذار می شود.

بیگ محمدی، حمایت از بخش کشاورزی را یکی از رویکردهای اصلی این موسسه دانست و عنوان کرد: در صورت دارا بودن شرایط، ایثارگران با شماره موسسه طنین ایثارگران کشور به شماره 02155424882 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 دستگاه تراکتور باغی به کشاورزان ایثارگر گیلان

اختصاص 100 دستگاه تراکتور باغی به کشاورزان ایثارگر گیلان