مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-26اجتماعي

شادی 16 هزار دانش آموز نیازمند اردبیلی در فصل مهر


همزمان با سراسر کشور، جشن عاطفه ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد تا دانش آموزان نیکوکار کمک های خود را در قالب جشن عاطفه ها و پویش «فصل مهر» به دست همنوعان نیازمند خود برسانند و همگی با شادی و نشاط به تحصیل بپردازند.

- ایسنا/اردبیل همزمان با سراسر کشور، جشن عاطفه ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد تا دانش آموزان نیکوکار کمک های خود را در قالب جشن عاطفه ها و پویش فصل مهر به دست همنوعان نیازمند خود برسانند و همگی با شادی و نشاط به تحصیل بپردازند.

علیرضا حسین نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل امروز، چهارم مهر در آیین جشن عاطفه ها که به صورت نمادین در دبستان حیات طیبه 2 اردبیل با حضور معاون فرهنگی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، زنگ عاطفه ها در مدارس استان اردبیل نیز نواخته شد تا دانش آموزان نیکوکار کمک های خود را به همنوعان نیازمندشان اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه پویش فصل مهر نیز از سوی کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد تا کمک های مردمی در قالب این پویش به دست دانش آموزان نیازمند برسد، بیان کرد: 218 پایگاه ثابت و سیار همزمان با آغاز سال تحصیلی در خیابان و میادین اصلی شهر دایر شد تا مساعدت های مردمی به جشن عاطفه ها جمع آوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی 16 هزار دانش آموز نیازمند اردبیلی در فصل مهر

شادی 16 هزار دانش آموز نیازمند اردبیلی در فصل مهر