مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-20سياسي

سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها ننگ است


سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها ننگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (28 مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده، واجبات را انجام و از محرمات پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باید برخورد حتی با دشمن با عدالت صورت گیرد، گفت: انسان مومن در قضاوت باید در همه شرایط به عدالت رفتار کند.

وی ضمن بیان این مطلب که انسان در حالت فقر، تهی دستی و حتی توانگری باید به دنبال کسب روزی حلال باشد، افزود: بخشش نسبت به مومنین، برادران و فامیل نیز مورد انتظار خداوند متعال است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه نگاه ما باید عبرت آموز باشد، خاطرنشان کرد: خانه و ایستگاه آخر انسان قبرستان است و باید درس عبرت بگیرد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه بویراحمد یادآور شد: انسان باید اهل فکر، اندیشه و تحلیل بوده و در بیان خود نیز باید حرف ما خلاف دین، اخلاق و ارزش های الهی نباشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند ناظر بر اعمال و رفتار همه موجودات است، افزود: یکی از ابزار رشد و کمال انسان سخاوت بوده که باید این موضوع مد نظر همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها ننگ است

سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها ننگ است