مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-01فرهنگي

اسماعیلی: آماده استاندارد سازی 500 سالن آموزش و پرورش برای نمایش فیلم هستیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، چشم انداز طرح «زنگ سینما» را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به مباحث راهبردی و اجرایی زنگ سینما درجلسه اخیر شورای عالی سینما گفت: قرار شد که ما در شورای عالی آموزش و پرورش راهکارهای اجرایی و عملیاتی موضوع را جمع بندی و ابلاغ کنیم.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش درباره پیگیری این ایده توضیح داد: با گفت وگوهایی که داشتیم، وزیر آموزش و پرورش در تلاش است تا در کم ترین زمان اجرایی شدن این طرح را پیگیری کند.

وی در ادامه گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا به استانداردسازی 500 سالن آموزش و پرورش برای نمایش فیلم کمک کند تا این سالن ها به چرخه نمایش زنگ سینما اضافه شوند.

اسماعیلی ادامه داد: برای استانداردسازی سالن ها مذاکرات در حال انجام است، در تهران این کار را شروع کردیم و برای اجرای آن در فرهنگسراها هم آماده هستیم.

عضو هیأت امنای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره کمک گرفتن از مدارس در این طرح گفت: در حال حاضر ساخت یک سینمای مستقل هزینه بسیاری دارد.

آموزش و پرورش آماده است که سالن هایش را به چرخه استاندارد سالن های سینما اضافه کند و ما می توانیم با آن ها همکاری داشته باشیم تا بچه ها دست کم فصلی یک بار به سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: آماده استاندارد سازی 500 سالن آموزش و پرورش برای نمایش فیلم هستیم

اسماعیلی: آماده استاندارد سازی 500 سالن آموزش و پرورش برای نمایش فیلم هستیم