مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-24سياسي

ارائه پیوست پدافندی در طرح های جامع و تفصیلی شهرها ضروری است


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: انجام مطالعات پدافند غیرعامل در طرح های کالبدی و شهرسازی در سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: انجام مطالعات پدافند غیرعامل در طرح های کالبدی و شهرسازی در سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطاء الله اکبری شامگاه شنبه در نخستین جلسه کارگروه کالبدی و زیربنایی شورای پدافند غیرعامل استان در سالجاری با بیان اینکه باید شهرها را به شهرهای ایمن و قابل دفاع برای مردم تبدیل کنیم، اظهار کرد: ارائه پیوست پدافندی در طرح های جامع و تفصیلی شهرها ضروری است.

وی افزود: هر طرح عمرانی که شهرهای استان اجرا شود علاوه بر داشتن طرح مطالعاتی جامع باید تمامی ابعاد و زوایای آن نیز بررسی شود تا مشکلی در آینده به وجود نیاید.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: بازدارندگی مهم ترین ثمره پدافند غیرعامل است بطوری که اهمیت دادن به این بخش آسایش و آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

وی با بیان اینکه هر طرحی که در شهرها ساخته می شود باید اصول پدافند غیرعامل به بهترین شکل در آن اجرا شود، افزود: با توجه به افزایش جمعیت در استان و به دنبال آن توسعه زیرساخت ها حساس، حیاتی و مهم در شهرها، تامین امنیت شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیوست پدافندی در طرح های جامع و تفصیلی شهرها ضروری است

ارائه پیوست پدافندی در طرح های جامع و تفصیلی شهرها ضروری است