مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-21سياسي

تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان زاگرس ایلام سرعت می گیرد


مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با معاون امور استان ها برای تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان زاگرس با معاون امور استان ها سازمان تامین اجتماعی دیدار کرد.

- ایسنا/ایلام مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با معاون امور استان ها برای تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان زاگرس با معاون امور استان ها سازمان تامین اجتماعی دیدار کرد.

دکتر هادی صبور در دیدار با معاون امور فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعیبا تاکید بر تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان شهدای زاگرس ایلام و تبدیل وضعیت نیروهای ماده 20 به پیمانی و همچنین پیگیری پروژه های درمانی، اظهار کرد: استان ایلام در این زمینه نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم این خواسته های به حق مردم زودتر انجام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، احمد اسفندیاری معاون امور فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای تامین اجتماعی در این باره گفت: کار تبدیل وضعیت ایثارگران با نظر مساعد به هیات مدیره ارسال شده و انجام می گیرد و پس از اعلام نظر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، موضوع برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان زاگرس ایلام سرعت می گیرد

تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان زاگرس ایلام سرعت می گیرد