مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-17سياسي

انتقاد عضو شورای شهر از سکوت سلبریتی ها در قبال جنایات غزه


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نسل کشی در غزه و با بیان اینکه برای ایستادن در کنار مردم غزه نیازی به مسلمان بودن نیست بلکه تنها انسانیت لازم است، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حبیب کاشانی با اشاره به جنایات اخیری که در غزه در حال رخ دادن است؛ اظهار داشت: برای ایستادن در کنار مردم غزه نیازی به مسلمان بودن نیست بلکه تنها نیاز به انسانیت است.

در جریان این نسل کشی بیش از 100 خانواده تمام اعضای خود را از دست داده و چندین هزار شهید به جا مانده است؛ این جنگ نیست بلکه نسل کشی است و این در حالی است که دنیا و حتی برخی مسلمانان سکوت کرده اند.

واقع امر این است که این موضوع تنها انسانیت می طلبد.

  وی در ادامه با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر به این نتیجه رسیده که هر کودکی که زنده بماند بار دیگر این مسیر را ادامه خواهد داد؛ تاکید کرد: دلیل این نسل کشی این است که می دانند که این کودکان در آینده هرگز فراموش نخواهند کرد که پدربزرگان و اجدادشان چگونه برای سرزمینشان تا پای جان جنگیدند.

لذا درخواست می شود به این جمله که برای کنار مردم غزه ایستادن، تنها انسانیت لازم است بیشتر توجه شود.

  کاشانی ادامه داد: حتی همان کشورهایی که قرآن را به آتش می کشند؛ امروز در حمایت از مردم غزه فریاد می زنند؛ کشته شدن دست کم 250 تن بر اثر بمباران ظرف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر از سکوت سلبریتی ها در قبال جنایات غزه

انتقاد عضو شورای شهر از سکوت سلبریتی ها در قبال جنایات غزه