مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-30بين الملل

مهار کامل آلودگی نفتی در سواحل گناوه


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با همت و توان متخصصان داخلی عملیات تعمیرات خط لوله انتقال نفت از ساحل شهرستان گناوه که بدلیل نشست مشکلاتی ایجاد کرده بود با موفقیت پایان یافت.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با همت و توان متخصصان داخلی عملیات تعمیرات خط لوله انتقال نفت از ساحل شهرستان گناوه که بدلیل نشست مشکلاتی ایجاد کرده بود با موفقیت پایان یافت.

عباس غریبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی بروز حادثه نشت نفت در یکی از خطوط زیردریایی در فاصله دو مایلی بندر گناوه در شهریورماه سال جاری بلافاصله تجهیزات، تیم ها و شناورهای دریایی مجهز به سیستم های رفع آلودگی دریا از مجموعه شرکت پایانه های نفتی ایران، شرکت نفت فلات قاره با همکاری شناورهای سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر در موقعیت مستقر شدند.

وی افزود: نخستین اقدامی که می بایست انجام می شد مهار و جلوگیری از گسترش نفت بود تا مانع از گستردگی آلودگی بیشتر نفت شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآورشد: به لحاظ ناشناخته بودن محل نشتی و جمع آوری تجهیزات مورد نیاز، اهمیت و حساسیت اجرای سریع و درست پروژه بالا بود.

غریبی با بیان این که در ابتدا مهار نفت انجام و در خط لوله هم تدابیر عملیاتی اتخاذ شد، اظهار داشت: از سمت پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کامل آلودگی نفتی در سواحل گناوه

مهار کامل آلودگی نفتی در سواحل گناوه