مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-02اقتصادي

نوید استاندار برای صنعتی کردن کردستان


صنعتی شدن استان با لحاظ تمام الزامات زیست محیطی و حفاظت از منابع طبیعی به سرعت در حال تحقق است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: صنعتی شدن استان با لحاظ تمام الزامات زیست محیطی و حفاظت از منابع طبیعی به سرعت در حال تحقق است.

اسماعیل زارعی کوشا، شامگاه گذشته در بازدید از کارخانه گندله سازی کردستان در حسن آباد یاسوکند اظهار کرد: یکی از اولویت های دولت توجه به زنجیره های ارزش، به ویژه در فرآوری ذخایر معدنی و جلوگیری از خام فروشی است و اقدامات خوبی در 2 سال گذشته در این خصوص انجام شده است.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت و وزارت صمت، در شرق استان سرمایه گذاری های خوبی در زمینه معدن در حال انجام است، افزود: فاصله محرومیت استان با جلب نگاه و توجه ویژه دولت و سرمایه گذاران برطرف می شود و این عزم در دولت سیزدهم به خوبی قابل مشاهده است.

استاندار کردستان عنوان کرد: سال گذشته 6 هزار و 214 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان تخصیص یافت که بیش از مجموع اعتبارات 11 سال قبل از آن است که نشان از توجه ویژه دولت به استان دارد.

زارعی کوشا رتبه بودجه استان را در سال گذشته 24 و امسال 10 اعلام کرد و گفت: در سفر رییس جمهور به کردستان 17 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد و در سفر بعدی که به زودی انجام خواهد شد، بیش از 30 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید استاندار برای صنعتی کردن کردستان

نوید استاندار برای صنعتی کردن کردستان