مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-18پزشكي

آغاز ارائه خدمات درمانی بیماری ویتیلیگو در شیراز


رییس جهاددانشگاهی فارس از آغاز ارائه خدمت درمانی برای درمان پیسی (ویتیلیگو) در این نهاد با استفاده از روش های سلول درمانی خبر داد.

- آغاز ارائه خدمات درمانی بیماری "ویتیلیگو" در شیراز ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس از آغاز ارائه خدمت درمانی برای درمان پیسی (ویتیلیگو) در این نهاد با استفاده از روش های سلول درمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، امیرحسین استقلال امروز، 26 مهرماه با بیان اینکه یکی از رسالت های این نهاد انقلابی پیگیری مباحث علمی با توجه به نیازهای روز جامعه است، گفت: جهاددانشگاهی همواره تلاش می کند تا در عرصه های پژوهشی و همچنین درمانی مورد نیاز پژوهش های مؤثری را انجام دهد.

وی از آغاز ارائه خدمت درمانی برای درمان پیسی (ویتیلیگو) با استفاده از روش های سلول درمانی در جهاددانشگاهی فارس خبر داد و افزود: به همت پژوهشگران جهاددانشگاهی راهکارهای درمانی برای این بیماری برای مبتلایان ارائه می شود که این خدمت در جهاددانشگاهی فارس به عموم بیماران جنوب کشور ارائه خواهد شد.

استقلال اظهار کرد: در حال حاضر درمان این بیماری در استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس توسط جهاد دانشگاهی فارس و از طریق وب گاه یونی هلسیتی (unihealthcity.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارائه خدمات درمانی بیماری ویتیلیگو در شیراز

آغاز ارائه خدمات درمانی بیماری ویتیلیگو در شیراز