مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-26سياسي

برگزاری رزمایش مومنانه در هرمزگان


سی و پنجمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دراجرای سی و پنجمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه 13 هزار بسته معیشتی، نوشت افزار و فرم مدرسه در هرمزگان توزیع شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: هر دست فرم مدرسه 800 هزار و هر بسته معیشتی و نوشت افزار به ارزش یک میلیون تومان است.

به گفته وی، این روپوش های مدارس توسط زنان سرپرست خانوار دوخته شده است.

سردار سالاری همچنین گفت: این لباس های فرم و بسته های نوشت افزار از طریق شناسایی های صورت گرفته و با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و دیگر دستگاههای حمایتی میان افراد نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با همکاری سپاه امام سجاد علیه السلام و نیکوکاران کمک های مومنانه پس از کرونا همچنان ادامه دارد و این ها نشانه امواج گسترده همدلی و ایمان در وجود مردم ما است.

وی با تصریح بر این که در فصل بازگشایی مدارس نیز برپایی این رزمایش مومنانه بسیار اثرگذار و ارزشمند است و برای تقویت مدارس باید دست به دست هم دهیم تا هیچ دانش آموزی در هرمزگان از تحصیل باز نماند، خاطرنشان کرد: پیشگامی سپاه پاسداران در این زمینه نشانه انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مومنانه در هرمزگان

برگزاری رزمایش مومنانه در هرمزگان