مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-10سياسي

انتقاد عضو شورا از عدم شفافیت و پنهان کاری شهرداری اهواز


عدم دسترسی اعضای شورا به سامانه نیروی انسانی شهرداری و پنهان کاری ها در این زمینه می تواند منجر به بی اعتمادی به مدیریت شهری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید جواد رضوی، عضو شورای شهر اهواز در خصوص عدم تحقق کامل شعارهای شورا درباره شفافیت در رفتار و عمل مدیران و مباحث مالی، حقوق و دستمزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سال گذشته تذکر و نقد فراوانی به مسئله ترک تشریفات انجام شد ولی پاسخ مناسبی از سوی شهرداری دریافت نشد.

رضوی بیان کرد: اعضای شورا باید از مسائل مالی شهرداری و سیستم حقوق و دستمزد آگاه باشند و از سرنوشت 10 هزار میلیارد ریال حق آلایندگی و سیستم حقوق و دستمزد شهرداری مطلع شوند.

وی همچنین ابراز نگرانی کرد که عدم دسترسی اعضای شورا به سامانه نیروی انسانی شهرداری و پنهان کاری ها در این زمینه می تواند منجر به بی اعتمادی به مدیریت شهری شود.

وی افزود: طبق قانون شهرداری اهواز، شهردار موظف است تمامی مناقصه ها، مزایده ها، قراردادها و طرح های اجرایی را به شورا ارائه دهد، اما این اقدام ها به درستی انجام نشده است.

رضوی اضافه کرد: طرح تقلیل اختیارات شهردار به منظور احیای نظارت و هویت شورای شهر اهواز مطرح شده است، زیرا در حال حاضر نظارت شورا بر شهرداری به حداقل رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا از عدم شفافیت و پنهان کاری شهرداری اهواز

انتقاد عضو شورا از عدم شفافیت و پنهان کاری شهرداری اهواز