مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:012023-09-29سياسي

رفع شک و تردید در جامعه یکی از رسالت های پیامبر(ص) بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام کاظم لطفیان در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی،مدیران و مسوولان استانی به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) در جامعه المصطفی گرگان اظهارکرد: یکی از رسالت ها و دستاوردهای پیامبراکرم(ص)،تبیین شک و شبهه در بین بشریت است .

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی جهانی، دشمنان با ایجاد شکاکیت و شبهه بین مردم جهان اسلام به ویژه مردم ایران تلاش دارند تا آنها را از دین دلسرد کنند و ملت ایران به نقطه ای برسد که تفاوت بین حق و باطل را تشخیص ندهد.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خاطرنشان کرد: خداوند پیوسته در آیات قرآن کریم انسان را به صراط و سراج راهنمایی می کند که همانا صراط قرآن کریم بوده و سراج اهل بیت نورانی است .

وی ادامه داد: بنابراین در این زندگی مدرن که دشمنان شکاکیت را در بین بشریت رواج دادند می توان با بهره گیری از دستاوردها و رسالت پیامبر که همانا پیروی از ایشان با کمک صراط و سراج است این شکاکیت و شبهه ها را از زندگی برطرف نمود.

وی بیان کرد: امروزه جامعه بشریت دچار زنگارهای غلط غربی شده که می بایست با الگوبرداری از سیره پیامبراکرم(ص) این زنگارها پاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع شک و تردید در جامعه یکی از رسالت های پیامبر(ص) بود

رفع شک و تردید در جامعه یکی از رسالت های پیامبر(ص) بود