مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-21بين الملل

140شاعر، نویسنده و هنرمند تبریزی؛ سفارت رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی بسته شود


140 شاعر و نویستنده تبریزی در پی جنایت رژیم صهیونیستی بیانیه ای تاکید کردند: بستن سفارتخانه های رژیم درّنده و کودک کش صهیونیستی، کمترین توقع از دولت های اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بیش از 140 تن از شاعران و نویسندگان شناخته شده شهر تاریخی تبریز و تشکلهای ادبی هنری قدیمی این شهر ( انجمن شاعران اهل بیت (ع) و انجمن شعر و ادب انقلاب) درباره جنایت تاریخی رژیم کودک کش در غزه فلسطین بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه لزوم وحدت پیروان مذاهل مختلف در مبارزه با رژیم صهیونیستی، برویدن سفارتخانه های رژیم در جهان اسلام، ناامن سازی خاک جهان اسلام برای تمام صهیونیستها، آفرینش آثار ادبی و هنری ضدصهیونیستی توسط اهل هنرمندان و قلمداران جهان اسلام و لزوم کمکهای همه جانبه امت به جبه‍ه مقاومت و مردم غزه مورد تاکید قرار گرفته است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است: در پی عملیات شکوهمند طوفان الاقصی و شکست فضاحت بار رژیم کودک کش از مقاومت فلسطین که هیمنه ساختگی آن را در پیش چشم امّت اسلام و مردم جهان فرو ریخت، رژیم کودک کش با خیال ترمیم سازه های لرزان موجودیت ننگین خود، دست به ارتکاب جنایات گسترده ای در غزّه مظلوم و محصور زد و هزاران زن و کودک را به خاک و خون کشید و هزاران خانه را ویران کرد و در نهایت دست به جنایت تاریخی و بزرگی زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140شاعر، نویسنده و هنرمند تبریزی؛ سفارت رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی بسته شود

140شاعر، نویسنده و هنرمند تبریزی؛ سفارت رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی بسته شود