مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-07سياسي

تصویب طرح جایگزینی 85 هزار کامیون و اتوبوس در شورای اقتصاد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نهمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، - در نهمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رییس جمهور، طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده تصویب شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نهمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده تصویب شد.

در این جلسه درخواست مشترک وزارتخانه های صمت و راه و شهرسازی تحت عنوان طرح جایگزینی 85 هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش دستگاه های اجرایی مربوطه از برآورد تعداد، انواع خودروها، میزان و حداکثر صرفه جویی سوخت مصرفی در صورت اجرای طرح، با این درخواست موافقت شد.

در این نشست که رییس دفتر رییس جمهور و وزرای نیرو، نفت، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی تحت عنوان تعرفه شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی مطرح شد که پس ارائه گزارش و توضیحات رییس سازمان امور مالیاتی، این درخواست به تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جایگزینی 85 هزار کامیون و اتوبوس در شورای اقتصاد

تصویب طرح جایگزینی 85 هزار کامیون و اتوبوس در شورای اقتصاد