مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-06اقتصادي

نیروگاه های زغال سوز آلمان برای زمستان فعال می شوند


دولت آلمان به منظور صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از کمبود برق، چندین واحد نیروگاه زغال سوز را برای زمستان امسال به مدار فعالیت برمی گرداند.

- دولت آلمان به منظور صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از کمبود برق، چندین واحد نیروگاه زغال سوز را برای زمستان امسال به مدار فعالیت برمی گرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت اقتصاد و اقدام اقلیمی آلمان با اشاره به تصمیم دولت برای برگرداندن نیروگاه های زغال سوز به مدار فعالیت، اعلام کرد چندین واحد نیروگاه زغال سوز تحت اداره شرکتهای RWE و LEAG تا مارس سال 2024، به طور موقت فعال خواهند شد.

این واحدهای زغال سوز در زمستان سال گذشته که آلمان به دلیل کاهش شدید عرضه گاز از سوی روسیه، غافلگیر شد، فعال بودند.

ظرفیت تولید نیروی زغال سوز پشتیبان، در تابستان امسال به حالت آماده باش درآمد تا این که دولت آلمان اکنون تصمیم گرفت آنها را برای زمستان دوباره فعال کند.

وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد: ذخایر نیروی زغال سوز برای صرفه جویی در مصرف گاز برای تولید برق و متعاقب آن، جلوگیری از کمبود تامین گاز در فصل گرمایش 2024-2023 دوباره فعال خواهد شد.

این وزارتخانه افزود: هدف آلمان برای حذف استفاده از زغال سنگ در سال 2030 و همین طور اهداف اقلیمی این کشور، بدون تغییر باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های زغال سوز آلمان برای زمستان فعال می شوند

نیروگاه های زغال سوز آلمان برای زمستان فعال می شوند