مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-13سياسي

امام جمعه ارومیه: طوفان الاقصی شکننده بودن اسراییل را آشکار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه،در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، ضمن دعوت خود و مستمعین به تقوای الهی در ادامه تبیین فرمایشات امیرالمومنین علیه السلام اظهار داشت:موعضه حسنه باعث احیای قلب می شود و انسان در هر شرایطی به موعضه نیاز دارد.

امام جمعه ارومیه ضمن خیرمقدم به جانبازان استان خراسان رضوی گفت: جانبازان به خصوص جانبازان 70درصد حق بزرگی بر گردن ملت دارند و این بزرگواران الگوهای صبر و استقامت هستند و باید قدر آنان شناخته شود.

قریشی در بخش دیگر سخنان خود به پیروزی های بزرگ مقاومت اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند این شکستی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب اسرائل است و نشان دهنده ضعف استکبار در برابر اراده های پولادین امت ها است.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: می توان ساعت ها درباره ابعاد این پیروزی و عملیات بحث کرد ،رژیمی که سالها روی نفوذ ناپذیری و قدرت دفاعی خود مانور می داد و خود را قدرت برتر دنیا می دانست اکنون توانایی مقابله با جوانان مقاومت را که باهوش سرشار علیه آن ها قیام کرده اند را ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: طبق روایات و تاکیدات اسلامی بر هر مسلمانی واجب است تا بر امور مسلمین اهتمام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه: طوفان الاقصی شکننده بودن اسراییل را آشکار کرد

امام جمعه ارومیه: طوفان الاقصی شکننده بودن اسراییل را آشکار کرد